Informacja dot. problemów z połączeniem z CEPiK

Szanowni Państwo,
Informujemy, że bieżące problemy z łącznością z systemem CEPiK 2.0 są spowodowane wygaśnięciem jednego z certyfikatów, za które odpowiedzialne jest COI. W celu uzyskania wsparcia technicznego prosimy o kontakt pod numerem: 42 253 54 99.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.


Szanowni Państwo,


Informujemy, że bieżące problemy z łącznością z systemem CEPiK 2.0 są spowodowane wygaśnięciem jednego z certyfikatów, za które odpowiedzialny jest Centralny Ośrodek Informatyki będacy Administratorem systemu CEPiK 2.0. W celu uzyskania wsparcia technicznego prosimy o kontakt z Centralnym Ośrodkiem Informatyki pod numerem: 42 253 54 99.

W związku z lawiną telefonów dotyczącą tej sytuacji, nasza infolinia jest znacznie obciążona, co może utrudniać kontakt osobom potrzebującym wsparcia technicznego w innych sprawach związanych z programem, dlatego prosimy o wyrozumiałość i jeśli mają Państwo problem z połączeniem z CEPiK 2.0 prosimy o bezpośredni kontakt z COI.

Mogą Państwo też spróbować samodzielnie rozwiązać ten problem usuwając certyfikat o nazwie "Infrastruktura", którego ważność wygasła z dniem 6 listopada 2024 roku. Po kliknięciu tutaj znajdą Państwo instrukcję, która pokazuje krok po kroku procedurę usuwania certyfikatu z systemu Windows.