Usprawniamy kontakt z pomocą techniczną programu Patronat

Z przyjemnością informujemy, że dzisiaj uruchomiliśmy Centrum Pomocy Patronat, dzięki któremu mogą Państwo szybko i sprawnie uzyskiwać pomoc związaną z programem Patronat.

Jak skorzystać z Centrum Pomocy?

Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy, za pomocą nowego Centrum mogą Państwo:

  1. Zgłosić problem - Opisz swój problem i zostaw swoje dane kontaktowe. Dzięki temu nie będą musieli Państwo próbować się do nas dodzwonić, ponieważ to my skontaktujemy się z Państwem.
  2. Sprawdzić historię zgłoszeń - Bądź na bieżąco z postępami w rozwiązaniu Twoich problemów.
  3. Monitorować awarie - Otrzymuj najnowsze informacje na temat jakichkolwiek awarii.

Baza wiedzy

Wkrótce w Centrum Pomocy znajdą Państwo również artykuły pomagające rozwiązywać najczęściej spotykane problemy. Za pomocą dostępnej wyszukiwarki będą mogli Państwo znaleźć odpowiednie informacje i samodzielnie rozwiązać swoje problemy.

Zachęcamy do korzystania z Centrum pomocy Patronat już dzisiaj! Jest ono dostępne w zakładce Oprogramowanie oraz po kliknięciu tutaj.